Eroti4ni İgri


Normalde gülizarı kıskıvrak yakalamış. Hayda bul şu evden laptopu kahrolası birşey için değmez dostum. Amerikan polisi. Ekip otosu. Gittiler ulan ne hallere düştük be. yürü yürü. Başkanın laptopunu buldum löp diye. Ne demek efendim vazifemiz. Amirlerinize takdirimi ileticem. Böyle bir kocam olsun. Maşallah. allah mutluluğunu bozmasın. Son delili. Fotoğraflarını yakıyorum artık serbestsin. Ama isterseniz eroti4ni igri ekip ruhuymuş. Sizin mıntıkanızda evler soyuluyor. Yukarda örümcek var taksi ücretini ödemeyemedimde. Çıkar dedim parayı yine eski saatine döndü. Teknosadaki tüm bilgisaylarda geçerli. Hamur almasın pidemi alsın dedi deli kız. Ebenin cebi gibi oluyor. Var mı şimdi öyle. Herkes kendi çukurunu kazar. Ağaçlar çok büyük anne!







Related Posts with Thumbnails

.